vineri, 9 iulie 2010

7 beauty minuni de pe policioara mea

Imi place cuvantul "policioara", desi prietenele mele il detesta :) Imi pare un raft rustico-modern, din lemn sculptat, lacuit, luminat discret de o lampa din fier forjat. Acum ca am lamurit-o cu policioara, sa va spun ce descoperiri cosmetice am facut in ultimul timp.



1. Cea mai cea dintre ele este crema anticelulitica Resveratrox Forte de la Ivatherm. O adevarata minune pentru orice piele transformata in coaja de portocala. Slabeste, tonifica si dreneaza! La mine a functionat ca la carte si mi-a "ucis" o buna parte din celulita, dar mi-a si facut "picioare de tantar" cum spune concubinul meu, alint la care am visat de cand ma stiu:) Mai multe detalii AICI

2. Lotiunea micelara de la Ivatherm pe care inca o iubesc la fel de mult, desi sunt la a doua sticluta! Am scris pe larg AICI

3. Autobronzantul AVENE. Nu stiu cat de mult va place voua pielea bronzata, dar eu o ador. Pana acum n-am prea avut timp de plaja, asa ca am cautat si am gasit o solutie salvatoare: autobronzantul. Am la activ cateva dezamagiri, asa ca am preferat sa dau un ban in plus si sa evit petele si culoarea portocalie. M-a ajutat sa fiu bronzata ca abia intoarsa din Caraibe si nimeni, dar nimeni, nu si-a dat seama ca la mijloc este o crema:)

4. Crema cu protectie solara 50 de la Avene. Ofera protectie UVA si UVB, este hipoalergenica, non comedogena, miroase minunat, este rezistenta la apa, NU lasa urme albe si protejeaza foarte bine, insa iti da voie sa te bronzezi. Cand am mers la plaja, fetele erau convinse ca voi pleca alba de la strand pentru ca un SPF 50 este o bariera in calea pielii de ciocolata. Ei bine, nici vorba de asa ceva! M-am bronzat foarte bine, m-am maronit, nu inrosit, iar efectele unei zile de plaja din urma cu o luna se vad si acum. Mi se cunosc si acum urmele bretelelor de la sutien:) Desi era o zi caniculara si toata lumea se ascundea sub umbrela, eu m-am incapatanat sa rezist la soare si toata lumea era convinsa ca nu voi dormi din cauza usturimii. Nu am avut absolut nimic! Este o crema scumpa, dar daca va intereseaza mai mult un bronz ciocolatiu si rezistent, o piele hidratata, neinrosita si neusturatoare, alegeti Avene!

5. Sampon si balsam Joico Silk Result. Va spuneam candva ca imi place foarte mult combinatia de sampon si balsam de la Tigi, Bed Head Self Absorbed. Am descoperit niste produse si mai bune, cele de la Joico pentru par subtire si rebel. Imi "dreseaza" parul sa ramana intins, disciplinat, matasos, stralucitor, chiar daca nu il intind cu placa.




6. Mascara 2000 Calorie Dramatic Look de la Max Factor. Gene lungi si bogate fara a fi incarcate, lucioase, de 3 ori mai dese. Este un amestec de ceara (ingroasa genele) si polimeri (formeaza un film pe gene care le intareste) si are o formula de regenerare cu adaos de Panthenol.


7. Pe locul sapte includ cateva produse despre care am mai vorbit: apa termala Avene, crema de fata Sothys, crema de buze si ochi Juvena,  fond de ten Vichy Normateint, uleiul din germeni de grau + catina. Si sa nu uit de antiperspirantul Garnier Mineral Sensitive 48h care este absolut minunat. De multa vreme cautam un deodorant care sa ma protejeze cu adevarat, iar Dove m-a dezamagit in repetate randuri. Nici cele de la Yves Rocher nu m-au dat pe spate ca si protectie, ci doar ca miros- cu adevarat special si unic.



Bonus! Nu sunt produse cosmetice, dar sunt de beauty, sunt 7

 si sunt tare draguti!


Butterfly spunea...

Am cautat peste tot in Moscova autobronzantul Avene si nu a fost chip sa il gasesc, intr-un final m-am bronzat natural pentru ca de vreo 3 saptamani sunt 30 de grade aici, o adevarata minune :))
Crema de protectie am avut-o si eu acum 2 ani, anul asta mi-am luat Vichy care are un miros placut. Rimelul m-a tentat si pe mine dar am ales pana la urma Max Factor Masterpiece Max, dar e bine de stiut, poate data viitoare...;)

Zuzele spunea...

Am avut si eu Vichy, crema cu protectie 50 pentru bebelusi. Mi-a placut foarte mult! O s-o incerc si eu cand termin Avene! Voi incerca si eu Max Factor-ul tau next time :)

iguanitza spunea...

Fondul de ten de la Vichy l`am avut si eu si mi`a placut ! Uite ca am mai gasit un motiv sa imi cumpar 2000Calories , nu stiam ca are formula de regenerare! ^_^
Nice post.

Between darkness and light spunea...

Buna,

am si eu crema autobronzanta Avene dar nu sunt multumita de ea, am facut gomaj inainte si am intins-o bine dar tot cu pete am iesit si ceea ce m-a uimit este ca la dus se duce foarte urat, neuniform, abia dupa o saptamana am scapat de ea, desi m-am dat doar de vreo 2 ori...

Si eram asa incantata cand am cumparat-o:(

Zuzele spunea...

Madalina, imi pare rau sa aud asta! Mie mi s-a intins ffff bine,fara nici macar o pata! Te-ai dat cu crema hidratanta inainte si ai asteptat 20min? Si dupa Avene ai asteptat 20 min inainte sa te imbraci?

Between darkness and light spunea...

@Zuzele: nu m-am dat cu crema hidratanta dar am asteptat 20 de min inainte sa ma imbrac,oricum intra ft repede in piele, cine stie..ii mai dau o sansa sa vedem daca functioneaza:)

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search