miercuri, 16 iunie 2010

Picioare a la Renee Zellwegger


Va amintiti cat de mult a trebuit Renee sa se ingrase pentru rolul Bridget Jones? Era frumusica si asa, insa acum arata bestial!
Observati cum este imbracata :)
Cred ca a inspirat-o Nicoleta Luciu cand a iesit la un eveniment doar in sacou :)
Irina M. spunea...

MA intreb care are cea mai mare influenta: orele in sir la sala, sau daca o ajuta constitutia... mie ultima varianta mi se pare cea mai importanta! :)

Sabina spunea...

Wow! 41 de ani, multe premii si doua picioare superbe :) Culmea ca e blonda, nu e roz, nu e buzukata...

adela sirghie spunea...

Renee este foarte foarte draguta. Era haioasa si in Bridget Jones si este asa si in varianta sexy prezentata de Zuze.
Adevarul este ca intotdeauna m-am gandit ca ar fi foarte frumos sa beneficiez de sfaturile unui stilist, dar nu stiu cat de dispusa as fi sa le urmez...

Anonim spunea...

da putea foarte bine sa vina in costum de baie daca vroia sa sublinieze ca arata super...mi se pare aiurea sa vina imbracata in camasa, dar ce stiu eu...

Anonim spunea...

ce frumoase sunt sandalele ei:)

Anonim spunea...

Ce relaxata pare si in largul ei, atat de naturala si fresh... spre deosebire de impaiatele de la noi

Anonim spunea...

eu cred ca are pantaloni scurti pe sub camasa. nu se poate altfel

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search