sâmbătă, 13 februarie 2010

Cele mai frumoase rochii de mireasa

Mda... nu stiu ce legatura are blogul si nici macar cu mine pentru ca nu ma marit prea curand, doar ca imi plac rochiile de mireasa :) Si pentru ca o prietena se marita anul asta, de fapt, mai multe prietene sunt in cautarea rochiei perfecte de mireasa, am cautat si eu pe diverse site-uri modele care sa li se potriveasca si am gasit cateva care imi plac foarte mult. Sunt de la Pronovias si costa intre 2000 si 7000 de euro. Voi pe care ati alege-o? :)


1. Mistico






2.  Mercurio








 3. Moka


























4. Teresa







5. Galaxia

  
 


6. Teluan 


 7. Tivoli

  



8.Mosaico


  



9. Taranto






















10. Lambel




11. Tracia

yoana spunea...

number 2 este categoric castigatoare...:D

Butterfly spunea...

Sunt superbe rochiile, preferatele mele sunt Galaxia, Teresa si Mosaico, dar atat de scumpe? cat o masina? cu 7000 de euro iti iei un Logan :)). Probabil de aceea opteaza unele mirese sa revanda rochia, sa isi recupereze din bani...:D

Anonim spunea...

teresa, galaxia, trivoli

spanish spunea...

imi place cel mai mult nr 2(mercurio) care este cea mai eleganta si clasica si dupa aceea, nr 3 (Moka).
Nu-mi place fusta de la nr 8(mosaico),parca ar fi "chirita in voiaj" cu fusta aia.

Diana spunea...

Teresa... Superba :D

spanish spunea...

Sunt exagerat de scumpe in Romania. Sunt mult mai ieftine aici in Spania.Am vazut rochii "de mers pe covorul rosu" in jur de 500 euro.

Anonim spunea...

eu si daca m-as mai marita de inca 100 de ori, categoric tot rochia mea as fi ales-o! ( era tot Pronovias, dar model 2008)Chiar si-n ziua de azi sunt iremediabil indragostita de ea! ( stiti voi ce spun,da?)

Zuzele spunea...

da, ayandari! :) si eu m-am indragostit de rochia ta! este superbaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Pronovias rules!! au cele mai frumoase rochii din lume acolo!

,,Un intelept ** " spunea...

Mercurio(2) este dragutza !! ..dar Mistico(1) este absolut superba !!

lalalila spunea...

spanish...intr-adevar...daca asta e toata perceptia ta asupra frumosului, nu-ti pot reprosa opinia ta neavizata...dar eu exact modelul ala de rochie o sa-l am la nunta...si e absolut superb...Eu m-am saturat sa vad aceleasi rochii banale:)Mosaico rulllzzz

Rochii de mireasa spunea...

In afara de 8.Mosaico nu imi place nicio rochie

Anonim spunea...

Buna miresicilor
Eu am fost o miresica fericita care a purtat rochia PRONOVIAS GALAXIA 2010.Daca vre una dintre voi este interesata o poate cumpara acum de la mine mult mai iefina ,rochia aratand absolut impecabil
Va pup

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search